Love is like an ice cream cone. Just so you know.

9 thoughts on “

  1. elsketielens says:

    ice cream cone
    hey zusje,
    Stiekem vind ik dat je er wel een voetnoot bij moet zetten, is toevallig wel mijn zin…:P
    Moet je echt spreken, heb nog niet gehoord hoe het allemaal was. Wel groot nieuws over mijn leven; kasper en ik zijn weer on speaking terms! Ik heb hem gebeld, en het lijkt alsof we zelfs vrienden kunnen zijn…
    Anyway, wil volop verhalen horen! Ging je alv goed? Hoeist met de jetlag?
    kus!
    elsje

  2. elsketielens says:

    ice cream cone
    hey zusje,
    Stiekem vind ik dat je er wel een voetnoot bij moet zetten, is toevallig wel mijn zin…:P
    Moet je echt spreken, heb nog niet gehoord hoe het allemaal was. Wel groot nieuws over mijn leven; kasper en ik zijn weer on speaking terms! Ik heb hem gebeld, en het lijkt alsof we zelfs vrienden kunnen zijn…
    Anyway, wil volop verhalen horen! Ging je alv goed? Hoeist met de jetlag?
    kus!
    elsje

  3. elsketielens says:

    ice cream cone
    hey zusje,
    Stiekem vind ik dat je er wel een voetnoot bij moet zetten, is toevallig wel mijn zin…:P
    Moet je echt spreken, heb nog niet gehoord hoe het allemaal was. Wel groot nieuws over mijn leven; kasper en ik zijn weer on speaking terms! Ik heb hem gebeld, en het lijkt alsof we zelfs vrienden kunnen zijn…
    Anyway, wil volop verhalen horen! Ging je alv goed? Hoeist met de jetlag?
    kus!
    elsje

Leave a Reply

