artistic, but probably still nsfw

Zoals jullie weten lees ik de LINDA. Gedeeltelijk uit een soort van fascinatie (“how the other half lives”), gedeeltelijk omdat ik vind dat de LINDA. meestal wel leuke onderwerpen heeft en interessante blikken biedt op allerlei maatschappelijke thema’s. (Dat klinkt eigenlijk best verantwoord zo, nu ik erover nadenk.)

Nou had ik de LINDA. van deze maand snel even gekocht gisteren. Het staat natuurlijk een beetje in de teken van het WK, en ik dacht dat het wel leuk zou zijn maar niet bijzonder. En zo bladerde ik er heel nonchalant doorheen, tot ik bij een aantal verhalen toch maar iets aandachtiger ging lezen.

Eerst was er een verhaal over/fotoshoot met kale vrouwen, die kracht halen uit het feit dat ze bewust geen of zeer gemillimeterd haar hebben. En hoewel dat al interessant genoeg was (ik houd van verhalen over sterke vrouwen, zeker als ze tegen maatschappelijke normen in durven gaan en daarbij heel erg zichzelf blijven), kwam daarna een verhaal (met heel veel foto’s) over een nieuw fotoboek van Tony Duran: Dieux du Stade. En als er ooit een fotoboek was die ik graag in mijn kast zou hebben en ongelimiteerd door heen zou bladeren is het dit. Denk 45 stoere, sexy rugbymannen, in sportieve én sexy poses, zonder dat het plat wordt. Erotiek op z’n best.

dit was de eerste afbeelding bij het verhaal (over twee pagina's, no less). Je begrijpt denk ik wel waarom mijn aandacht getrokken werd. (via oh la la magazine)

En nog artistiek verantwoord ook, wat wil je nog meer? Helaas kost het boek wel vijftig euro, dus ik denk dat ik het maar bij de zeven foto’s in de LINDA. moet houden..

2 thoughts on “artistic, but probably still nsfw

  1. Elske Tielens says:

    ha zusje! je bent bijna om hoor ik, volgend jaar ook op ‘t rugbyveld te vinden? can’t say I disagree, zowel wat gemillimeterde vrouwen als franse rugbymannen betreft ;)…

  2. Saskia says:

    Ha Els! Nou, ik kom misschien wat vaker naar wedstrijden kijken 😉 en ik neem de LINDA artikel over kale vrouwen voor je mee als ik je zie, moest ook erg aan je denken!

Leave a Reply

