iets om in de gaten te houden

Ik zit nu via uitzendinggemist In Therapie te kijken, een nieuwe serie van de NCRV. Ik ben nog maar vijf minuten bezig, dus veel kan ik er nog niet over zeggen, maar dit is me al opgevallen: Lara (Halina Reijn) ligt onder een dekentje op de bank van haar therapeut, met haar benen opgekruld, haarzelf te beklagen. Nou, zelfmedelijden komt helaas wel vaker voor bij psychotherapie, maar ik heb nog nooit een dekentje klaar zien liggen.

En ik moet ook zeggen dat ik ooit nooit op mijn afspraken verschijn in een zwart jurkje en op hoge hakken. Maar ik heb dan ook vrouwelijke therapeuten, dat zal het verschil wel zijn.

Ik ben nog niet danig onder de indruk, maar gezien het elke dag verschijnt, en elke dag een ander personage centraal staat, ga ik nog wel even wat afleveringen kijken voor ik een definitief oordeel vel. Je hoort nog wel van me!

2 thoughts on “iets om in de gaten te houden

  1. Elske Tielens says:

    ik hoop dat je ook nooit zo uitvoerig je liefdesleven bespreekt met je therapeut.. of probeert haar te versieren ;). wat een walgelijke aflevering!

    • Saskia says:

      Erg he! Nee, zo zit ik er nooit bij en ik vertel ook nooit zulke details. En mijn liefdesleven is al leuk genoeg zonder haar te versieren 😉

Leave a Reply

