mis het niet

Vanaf morgen kun je in het kader van Nederland Leest weer een gratis boek halen bij de bieb. Het gaat om De Grote Zaal van Jacoba van Velde.

Ik ken het boek (en de auteur) verder niet, dus ik ben heel benieuwd. Ik heb al een aantal Nederland Leest-edities in mijn kast staan (De Gelukkige Klas van Theo Thijssen is mijn favoriet) en wacht elk jaar met spanning af tot het weer zover is. Het is dan ook de enige reden waarom ik de herfst nog enigzins leuk vind. (Al kan zelfs Nederland Leest niet de pijn verzachten die ontstaat als ik voor de eerste keer weer mijn winterjas aan moet trekken. Maar dat terzijde.)

Leave a Reply

