over dwarsliggers, al dan niet met vage inhoud

Ik heb dit boek uit de bieb gehaald voornamelijk vanwege zijn dwarsligger formaat. Dat leek me namelijk handig voor op reis. En dat was het ook. Maar ik geloof dat ik meer van het formaat heb genoten dan van het boek zelf…

Thomese schrijft goed, en het boek blijft ook wel boeien, maar het is gewoon zo ontzettend vaag. En niet per se op een leuke manier. Het gaat over twee mannen, en een roadtrip die ze maken, en muziek, en voetbal, en een dode pooier of sorts in de kofferbak van een auto. Niet echt mijn ding.

Volgende keer zal ik maar een andere dwarsligger meenemen. Want echt, geweldig voor op reis: geen geprop meer met een boek in je handbagage, gewoon een dwarsliggertje meenemen! En als je thuis bent kunnen ze gewoon terug naar de bieb, of op een plank gestald worden. Ze nemen zo weinig ruimte in dat het heel efficient gebruik maken is van je boekenkast. Kijk, hartstikke handig.

One thought on “over dwarsliggers, al dan niet met vage inhoud

Leave a Reply

